top of page

Finanças

Público·109 membros

Кортрейк Гент смотреть онлайн 26 декабря 2023 Прямая трансляция

Генк - Кортрейк смотреть онлайн прямую видео трансляцию Футбол. Не пропусти этот интересный матч ... Гент. 2 – 2. 2023-11-12, Pro. Генк. Хеверли Лувен. 3 – 1.

"???? KAA GENT LADIES - KV MECHELEN DAMES: 6-2???? KAA Gent - Anderlecht (MD 14 JPL) Speeldag 14 | R. Union SG - KV Kortrijk 3-0 Recap KAA Gent - Anderlecht???? Breidablik - KAA Gent: 2-3 (UECL)???? ️ Persconferentie na KAA Gent - Anderlecht.???? ️ Pieter Gerkens: "Wisten dat het moeilijk ging worden"???? ️ Tarik Tissoudali: "Soms ben je egoïstisch, soms ben je gul"???? ️Hein Vanhaezebrouck: "Moeilijk kansen te creëren op dit veld"???? Voorbeschouwing Breidablik - KAA Gent Gent???? Brussel Speeldag 13 | RWDM - KV Kortrijk 1-1???? ️Persconferentie na Charleroi - KAA Gent???? KRC GENK LADIES - KAA GENT LADIES: 0-0 ⏮ Recap Patro Eisden - KAA Gent Croky Cup | 1/16 | FC Dender - KV Kortrijk 1(3) - 1(4)???? Persconferentie na Patro Eisden - KAA Gent Speeldag 12 | KV Kortrijk - KRC Genk 0-3???? Voorbeschouwing Patro Eisden - KAA Gent???? Persconferentie na KAA Gent - Standard???? Voorbeschouwing KAA Gent - Standard???? ️ Omri Gandelman "De overwinning die we nodig hadden"???? Persconferentie na KAA Gent - Breidablik STROPCAST SE2 #2???? : Tiesj, Wim en een thermos zuurdesemdrank???? Voorbeschouwing KAA Gent - Breidablik???? Archie Brown: "Het gevoel zat meteen goed. Кортрейк — Гент смотреть онлайн ✅ Сегодня 26 декабря 2023 ⚽ | Бесплатная прямая трансляция матча — Prognozist. ru???? KAA Gent - OH Leuven: 4-0 (MD19 JPL)????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????! Fijne feesten, Buffalo's!???? Persconferentie na KAA Gent - OH Leuven Speeldag 19 | Cercle Brugge - KV Kortrijk 3-0 Speeldag 18 | KRC Genk - KV Kortrijk 4-0 Speeldag 17 | KV Kortrijk - KVC Westerlo 1-2???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Voorbeschouwing KAA Gent - OH Leuven???? Club Brugge - KAA Gent: 2-0 (MD 18 JPL)???? Persconferentie na Club Brugge - KAA Gent???? KAA GENT LADIES - OH LEUVEN WOMEN: 1-4 ⏮ Conference League Recap: See you in 2024???????? Davy Roef: "Een complete offday"????????????????????????????????????????????,???????????????????????????? '???????????????????????????????????????? Voorbeschouwing Maccabi Tel-Aviv - KAA Gent???? KAA Gent - RWDM: 4-0 (MD 17 JPL)???? ESSEVEE WOMEN - KAA GENT LADIES: 3-2???? Persconferentie na KAA Gent - RWDM???? Voorbeschouwing KAA Gent - RWDM Croky Cup | 1/8 | KV Kortrijk - RWDM 0 - 1???? Persconferentie na STVV - KAA Gent???? Sporting Charleroi - KAA Gent (MD 13 JPL)???? KRC Genk - KAA Gent: 2-2 (MD16 JPL) Speeldag 16 | KAS Eupen - KV Kortrijk 1-1???? KAA Gent - Zorya Luhansk: 4-1 (MD5 UECL???? )???? Persconferentie na KRC Genk - KAA Gent???? Voorbeschouwing KRC Genk - KAA Gent???? ️Noah Fadiga: "Goal & assist doen deugd maar gedachten zijn bij Paul"???? Persconferentie na KAA Gent - Zorya Luhansk???? Voorbeschouwing KAA Gent - Zorya Luhansk Speeldag 15 | KV Kortrijk - KV Mechelen 0-3???? KAA Gent - Union SG (MD15 JPL): 1-1???? Persconferentie na KAA Gent - Union SG???? RSC ANDERLECHT WOMEN - KAA GENT LADIES: 2-0???? Voorbeschouwing KAA Gent - Union SG STROPCAST SE2 #3???? : Sven, Brecht en Papi???? Davy Roef: "Bij mij heeft veel te maken met hoe ik me voel. Однако стоит отметить, что дома клуб добыл все две победы в этом сезоне. Больший процент поражений припадает на выездные матчи. Все прогнозы на футбол С учетом поражения от «Моленбека» 0:1 в Кубке Бельгии, серия поражений команды составляет 4 матча. По текущей форме в чемпионате Бельгии у «Кортрейка» худший показатель. В 5 матчах он набрал очко и пропустил 13 голов. «Гент» «Гент» взобрался на 3-е место, но его поджимает «Брюгге». Гент – Кортрейк, 3 : 2, 30 июля 2023 Гент – Кортрейк, онлайн трансляция матча, 30 июля 2023, 3 : 2, Бельгия. Высшая лига. 1-й тур, "Ghelamco Arena", Гент, футбол. Статистика, результаты и обзор ... ”???? Omri Gandelman: “Ik speelde tegen enkele vrienden vanavond. Fijn om tegen hen te winnen. ”???? Persconferentie na KAA Gent - Maccabi Tel-Aviv (UECL???? )???? Voorbeschouwing KAA Gent - Maccabi Tel-Aviv???? RWDM - KAA Gent: 1-1 (MD9 JPL) Speeldag 9 | KV Kortrijk - Cercle Brugge 2-1 KV Kortrijk | Eerste interview Glen De Boeck???? ️ Persconferentie na RWDM - KAA Gent???? KAA Gent Ladies - RCS CHARLEROI: 3-1???? Voorbeschouwing RWDM - KAA Gent???? Antwerp - KAA Gent: 0-0 (MD5 JPL)???? Silke Vanwynsberghe: "Ik ben heel fier dat ik hier kapitein was" - 10 jaar KAA Gent Ladies???? ️ Persconferentie na Antwerp - KAA Gent???? ️ Persconferentie na Antwerp - KAA Gent???? Voorbeschouwing Antwerp - KAA Gent???? KAA Gent - KAS Eupen: 2-1 (MD8 JPL) Speeldag 8 | Sp. Кортрейк — Гент. Прогноз и ставка за 1. 97 / Сегодня в 18:00 / Прогнозы на футбол26 декабря стадион «Гюльденшпорен» примет поединок 20-го тура бельгийской лиги, в котором «Кортрейк» сыграет с «Гентом». Начало матча в 18:00 мск. «Кортрейк» — «Гент»: ставка и прогноз, коэффициенты букмекеров, статистика, трансляция. "???? Pieter Gerkens: " We gaven hen het gevoel dat er iets te rapen viel. ”???? ️Voorbeschouwing Pogoń Szczecin - KAA Gent???? Noah Fadiga: "Ik wil mijn eigen naam maken" KV Kortrijk | Ambrose is een Kerel | Altijd Een Kerel ⏮ Recap KVC Westerlo - KAA Gent: 1-3 (MD 3 JPL) KV Kortrijk | Sissako is nieuwste aanwinst KVK | Altijd Een Kerel Speeldag 3 | R. Antwerp FC - KV Kortrijk 6-0???? ️ Persconferentie na KVC Westerlo - KAA Gent???? Voorbeschouwing KVC Westerlo - KAA Gent???? KAA Gent - Pogoń Szczecin: 5-0 (QF3 UECL)???? Hein Vanhaezebrouck: "We trekken met een groot voordeel naar de heksenketel in Polen. "???? Sven Kums: "Gehoopt maar niet verwacht. "???? Hugo Cuypers: "Het is genieten voor Orban en mij dankzij de ploeg die achter ons staat. Гости имеют 35 очков, а у оппонента 33 балла. В случае победы достать до «Андерлехта» не удастся. В прошлом туре клуб разгромил «Хеверли Лувен» 4:0, чем улучшил свое положение после поражения от «Брюгге» со счетом 0:2. Отметим, что «Брюгге» нанес «Генту» всего лишь 2-е поражение в сезоне бельгийской лиги. Однако он не смог выиграть в четвертом из пяти последних матчей на выезде. Напомним, что «буйволы» пробились в плей-офф Лиги конференций, заняв 2-е место в группе с «Брейдабликом», «Зарей» и «Маккаби» Тель-Авив. Прогноз и ставка «Гент» — очевидный фаворит матча. Ставки принимаются с котировками 7. Charleroi - KV Kortrijk 1-0 Moeilijk gaat ook???? #shorts???? KAA Gent - STVV: 2-2 (MD4 JPL)???? Persconferentie na KAA Gent - KAS Eupen???? KAA Gent Ladies - Ajax Vrouwen: 0-0???? Hein Vanhaezebrouck: "Weinig drang, weinig drive, weinig lef"???? Sven Kums: "Het was te onzorgvuldig. Zo wordt het moeilijk om kansen te creëren. "???? Elien Van Wynendaele: "We hebben veel leergeld moeten betalen" - 10 jaar KAA Gent Ladies???? OH Leuven - KAA Gent: 1-1 (MD7 JPL)???? Hein: "Gift is onzeker, dus ik ben blij dat Goodluck mee is" Speeldag 7 | KV Kortrijk - RSC Anderlecht 2-2???? Persconferentie na OH Leuven - KAA Gent???? KAA Gent Ladies - Zulte Waregem: 0-2???? Voorbeschouwing OH Leuven - KAA Gent???? Elke Van De Sompel: "Geloof in het vrouwenvoetbal" - 10 jaar KAA Gent Ladies???? ️ Interview Emilio Ferrera???? Highlights Oud-Heverlee Leuven - KAA Gent Ladies: 4-1 KV Kortrijk | Transfer Deadline Day STROPCAST SE2 #1???? : Arnar, Lieven en (w)ijsland???? Nicky Evrard: "Echt alles is veranderd in die 10 jaar" - 10 jaar KAA Gent Ladies ⏮ Recap XL KAA Gent - Club Brugge (MD6 JPL) Alexander Mighten is een Kerel! Speeldag 6 | OH Leuven - KV Kortrijk 3-0???? KAA Gent - Club Brugge: 2-1 (MD6 JPL)???? Persconferentie na KAA Gent - Club Brugge???? Highlights Femina White Star Woluwé - KAA Gent Ladies: 0-2 ⏮ Recap APOEL FC - KAA Gent (UECL???? )???? APOEL FC - KAA Gent: 1-2 (UECL PO)???? Hein Vanhaezebrouck: “Ik ben altijd blij met wat er uit de bus komt. "???? Cercle Brugge - KAA Gent: 2-0 (MD11 JPL) Speeldag 11 | KV Kortrijk - Club Brugge 1-0???? Persconferentie na Cercle Brugge - KAA Gent???? KAA GENT LADIES - STANDARD FÉMINA: 1-0 Hongi is back???????? Laurent Depoitre: "Blij om terug op het veld te staan met mijn vrienden"???? Eendracht Aalst - KAA Gent Ladies: 1-1 KV Kortrijk | "Welkom terug"-interview Kristof D'Haene Speeldag 10 | KVC Westerlo - KV Kortrijk 1-0 ⏮ Recap KAA Gent - KRC Genk???? Persconferentie na KAA Gent - KRC Genk???? CLUB YLA - KAA Gent Ladies: 0-2???? Voorbeschouwing KAA Gent - KRC Genk???? Tarik Tissoudali: “Mijn honderdste match voor Gent wordt nu nog mooier door deze zege. ” KV Kortrijk | Marco Kana is een Kerel | Altijd Een Kerel???? ️ Sven Kums: "Nooit in de problemen gekomen"???? ️ Matisse Samoise: "Onze goal sneed hen de benen af"???? Hein Vanhaezebrouck: "Verdiende winnaar"???? Voorbeschouwing APOEL FC - KAA Gent 10 jaar KAA Gent Ladies: 10 jaar lang dromen laten uitkomen Speeldag 5 | KV Kortrijk - Standard 1-1 The Battle of Flanders ed. 2023???? Highlights KAA Gent Ladies - RSCA Women: 0-0 ⏮ Recap KAA Gent - APOEL FC (PO UECL)???? KAA Gent - APOEL FC: 2-0 (PO UECL)???? Persconferentie na KAA Gent - APOEL FC???? Voorbeschouwing KAA Gent - APOEL FC???? Hein Vanhaezebrouck: "We hebben weerbaarheid en kunnen terugvechten. "???? Persconferentie Ladies - Voorbeschouwing seizoen '23-'24???? Persvoorstelling Omri Gandelman & Archie Brown???? Fototentoonstelling KAA Gent: duik in onze geschiedenis Speeldag 4 | KV Kortrijk - KAS Eupen 1-3 ⏮ Recap KAA Gent - STVV (MD4 JPL)???? Persconferentie na KAA Gent - STVV WELCOME OMRI???????????????????? Pogoń Szczecin - KAA Gent: 2-1 (QF3 UECL)???? KVC Westerlo - KAA Gent: 1-3 (MD3 JPL) KV Kortrijk | Malinov tekent bij KVK | Altijd Een Kerel???? Hein Vanhaezebrouck: "We moeten klinischer worden. Кортрейк — Гент. Прогноз и ставка за 1.97 / Сегодня в 2 часа назад — Прогноз и ставка на матч Кортрейк — Гент за 1.97. Фрибет 2000, коэффициенты, аналитика, статистика, трансляция онлайн.

Informações

Aqui você pode se conectar com outros membros, trocar conhec...